קידום אתרים בחיפה

קידום אתרים בחיפה
חברת קידום אתרים בחיפה שמטיסה את העסק שלכם קדימה, נמאס לכם מתנועה דלה לעסק, לקוחות שמדברים הרבה ורוכשים מעט? עם קידום אתרים אורגני בגוגל תקבלו חשיפה גדולה יותר לעסק, תחזקו את המותג שלכם ותרוויחו לידים איכותיים.

יש לכם עסק, אתר תדמית או שירות מסויים שאתם רוצים לחשוף לכל התושבים באזור הצפון ובפרט העיר חיפה?, אתם צריכים חברת קידום אתרים שמבינה עניין, שתתן לכם את השירות האיכותי והמקצועי עבור העסק שלכם, תוך מתן דגש על מה שמאפיין אתכם, קידום אתרים בחיפה משתנה בין אתר לאתר ועסק ועסק.

לכל עסק יש את הצרכים היחודיים שלו, את קהל היעד שלו והשירותים שהוא נותן, לכן לפני שבכלל בוחרים חברת קידום אתרים בחיפה, אתם צריכים שהחברה תבין בדיוק מה הצרכים של העסק שלכם ותבנה אסטרטגיה אשר מותאמת אישית עבורכם.

אך עושים קידום אורגני לעסק עם חברת קידום אתרים בחיפה?

אז קודם כל חשוב שתבינו שלכל חברה יש את הגישה שלה והאסטרטגיה שהיא דוגלת בה, אין נכון או לא נכון אני מאמין שפה יש עובד או לא עובד, במידה והחברה מביאה לכם תוצאות והיא שונה מאסטרטגיה אחרת שקיבלתם, אז מצויין, בשורה התחתונה כל בעל עסק רוצה לראות:

  1. תנועה גדולה יותר לאתר – משמע חשיפה גבוהה.
  2. לידים איכותיים – גולשים פוטנציאלים שמעוניינים בשירות או מוצר ורוכשים אותו בסוף.
  3. גדילה ביחס המרה – שורה תחתונה האם כמות המכירות בעסק עולה? (כאן כמובן זה כבר לא קשור לחברת קידום אתרים, אלא ביכולת של בעל העסק למכור את המוצר או השירות שלו).

אז אחרי שהבנו מה מדבר אל בעל העסק בואו נראה את השלבים העיקריים שכל חברת קידום אתרים בחיפה חייבת לבצע, דרך אגב ז לא רק תקף לאזור הצפון אלא לכל חברת קידום אתרים שהיא מקצועית ועובדת בצורה נכונה.

1 – אפיון העסק ובניית אסטרטגיה

כשאר אנחנו רוצים להתחיל קידום ש עסק סויים הדבר הראשון שאנחנו חייבים לדעת זה מול מי אנחנו עומדים, מי הבנאדם מה העסק שלו מה הציפיות שלו מתהליך הקידום, מה הקשים של העסק ביום יום ומה המטרה שהוא רוצה להשיג מקידום האתר.

לאחר שהבנו את הדברים האלה ואפיינו את העסק השלב הבא הוא לבנות אסטרטגיה מותאמת אישית ללקוח ע״פ הצרכים האישיים שלו, מי קהל היעד שלו, מה המוצרים שהוא מוכר מה השירותים שהוא נותןץ

לבעל העסק יש כבר אתר? נצטרך לעשות בדיקה לאתר שלו כיצד ניתן לפשר אותו ולעשות לו אופטימזציה In House עוד לפני שנתחיל את היציאה החוצה, לאחר שהגענו להבנות הדבר הבא שנרצה לעשות זה מחקר מילות מפתח שעליו אני הולך לדבר בסקשין הבא.

2 – מחקר מילות מפתח

בעצם כל תהליך של קידום אתר מתחיל במחקר מילות מפתח שעוזר לנו להבין בדיוק מה אנשים מחפשים באזור שלך וכיצד ניתן להגיע אליהם כאשר בוחרים ביטוי חיפוש חשוב לתת דגש על כמה נקודות:

  • ביטוי זנב ארוך – ביטויים יחסית ארוכים אשר עוזרים לנו להבין את כוונת החיפוש של המשתמש בצורה ברורה יותר, רובם יהיו אומנם בעלי נפח חיפושים נמוך יותר ותחרות נמוכה יחסית מה שמאפשר לנו ניצחונות קטנים בביטוי חיפוש והתנעה ראשונית של תנועה לעסק.
  • מס׳ חיפושים גדול לא קובע כלום – הרבה פעמים לקוחות רואים איזו מילת חיפוש שיש לה הרבה חיפושים בגוגל אך בפועל אין לה שום ערך עבורנו זה כמו שנראה בגוגל שלביטוי חיפוש צימרים יש 30,000 חיפושים, אך בפועל מי רושם היום צימרים בגוגל לרוב אנשים יחפשו: צימרים בצפון, צימרים למשפחות, צימרים לזוגות, הבנתם את הרעיון ביטוי חיפוש האומנם עם מס׳ חיפושים נמוך יחסית אך עם כוונת חיפוש ברורה.
  • מציאת ביטויים רלוונטים – לא כל הביטויים שהבכרח מתאימים לעסק או האתר אותו אנחנו רוצים לקדם, לכן חשוב מאוד לשתף את הלקוח במחקר שלנו ובתוצאות שהגענו אליו ובשיתוף פעולה לאפיין בדיוק מה הם הביטויים הכי רלוונטים להצלחת הפרוייקט.
  • תקציב לקוח – פרמטר נוסף שחשוב לקחת בחשבון זה תקציב הלקוח, לא לכולם יש את הזמן או היכולת לתחזק פרוייקט SEO ממושך ולאורך זמן מבלי לראות תמורה לכסף, לכן אם ללקוח יש תקציב נמוך, נרצה להתמקד בביטוי חיפוש בעלי תחרות נמוכה יותר.
מחקר מילות מפתח בחיפה
ביטוי זנב ארוך אורך ממוקמדים לשכונות ואיזורים בחברה

3 – כתיבת תוכן

קודם כל אני חייב ליישר קו בנושא הזה: תוכן יכול להיות כל דבר בעל ערך אשר נותן פתרון לכוונת החיפוש של הגולש זה יכול להיות: כתבת תוכן, סרטון וידאו, קרוסלת מוצרים, הצעה של שירותים ואפילו כפתור פשוט שמניע לפעולה, כן כן תאמינו או לא, לאחר שביצענו את מחקר מילות המפתח שלנו תהיה לנו הבנה ברורה יותר של התוכן אותו נרצה ליצוק לאתר כדי שגוגל תבין שהאתר שלנו הוא רלוונטי לאותו ביטוי חיפוש עבור הגולשים, חשוב מאוד לעלות לאתר תכנים באופן קבוע מה שמעלה את הערך שלו בעיני גוגל.

4 – אופטימיזציה לאתר

אופטימזציה לאתר זהו תהליך שקורה בשותף והמטרה שלו זה לוודא שהאתר עובד כמו שצריך שכל הכותרות באתר אכן ממירות ומניעות לפעולה, משלבות את ביטוי החיפוש הרלוונטי, יש לודא כי כל התאורים באתר כתובים כמו שצריך והם ידידותים ומובנים גם למשתמש וגם למנוע החיפוש של גוגל, בנוסף נרצה לתת דגש על חווית המשתמש: מהירות טעינת האתר, נגישות, ניווט מהיר ופשוט, חלוקה נכונה של כותרות ותוכן.

משתמש מחליט תוך פחות מ-3 שניות אם הוא רוצה להישאר באתר או לא, לכן חשוב מאוד שהאתר יטען מהר.
משתמש מחליט תוך פחות מ-3 שניות אם הוא רוצה להישאר באתר או לא, לכן חשוב מאוד שהאתר יטען מהר.

5 – חיזוק המותג והמוניטין של העסק

זהו השלב שבו נרצה להרחיב את הפרסום של האתר זה מבצע ע״י קישורים מאתרים חיצונים שמצבייעם לאתר של בעל העסק ובעצם אומרים לגוגל שהם סומכים עלינו ואנחנו נותנים ערך ותוכן רלוונטי, זה מגדיל את המוניטין של האתר שלנו בעיני גוגל ועוזר לתהליך הקידום.

6 – ניתוח נתונים וביצוע שיפורים במידת הצורך

הנתונים שתרצו הם: מילות המפתח והדירושים שלהן, מה הייתה נקודת הפתיחה ומהי הנקודה הנוכחית, דפים וכותרות שעודכנו במהלך התקופה הנוכחית והקישורים שנוספו לאתר כדי לחזק את המותג וסמכות האתר.

דו״ח נתונים הוא פשוט ומובן לקריאה לרוב טבלת אקסל פשוטה שמכילה את כל הנתונים הרלוונטים.

7 – דוחות מפורטים על תהליך העבודה

כאשר אתם בוחרים חברת קידום אתרים בחיפה וא באמת בכלל כל חברת קידום, אחד הדברים שאתם צריכים לקבל זה דוחות מפורטים של העבודה שעושים עבורכם, תבינו בכל רגע נתון היכן אתם עומדים בתהליך הקידום בצעו שיחה שבועית אחת וקבלו דוח חודשי מפורט לכל הדברים שנעשו באתר החל מאופטמיזציה, כתיבת תכנים, בניית קישורים ועוד.

אז מדוע שתבחרו בי לקדם את העסק שלכם בחיפה?

אז נעים מאוד, אם עד עכשיו לא ידעתם או לא ראים קוראים לי לירן אלידומי ו-שנים האחרונות אני מתמקד אך ורק בקידום אתרים אורגני בגוגל, קידמתי בעבר אתרים ועסקים באיזורים לוקלאים כמו ערים ספציפיות לדגומא: תל אביב, באר שבע, נתניה וכמובן חיפה, יש ברשותי תשתית אתרים גדולה ואיכותית שתעזור לקדם את האתר שלכם בגוגל ופורטל חדשות מוביל (ניוז אי אל), במידה ותרצו לצפות בנכסים דיגיטלים נוספים שלי – לחצו כאן.

בנוסף בניתי קורס מלא מקצה לקצה כיצד ניתן לקדם אתרים היום ולבנות נכסים דיגיטלים ואני מעביר הרצאות לבעלי עסקים אשר מעוניינים לקדם את העסק שלהם בגוגל, נשמע לכם טוב? רוצים לשמוע פרטים נוספים, השאירו לי פרטים ואשמח שנעשה שיחת יעוץ ללא עלות.

בהצלחה 🙂

ניווט מהיר בכתבה
תמונה של לירן אלידומי
לירן אלידומי

נעים מאוד, אני לירן אלידומי ואחרי 4 שנים של עבודה עם לקוחות – פיצחתי את האלגוריתם של גוגל. באמצעות השיטה המוכחת שלי לקידום SEO בגוגל אני הולך: להגדיל את הטראפיק באתר שלך' לשפר את איכות ורלוונטיות הטראפיק, להעלות את כמות הלידים החודשית באתר ולהגביר את אחוזי ההמרה לעסק שלך.

שירותים נוספים בצפון

האתר לא מתקדם בגוגל? מלאו פרטים לבדיקה חינם!

שילוט עסקי הוא כלי אפקטיבי מאוד שעוזר לנו לקדם את העסק גם כשהוא סגור, למשוך יותר לקוחות ולהביא יותר מכירות עם שלטים לעסקים שבאמת עובדים.

היתרונות של שילוט עסקי

שילוט אפקטיבי חשוב מאוד לכל סוג של עסק, גם לעסקים שאין להם מיקום קבוע. השילוט שלך הוא לעתים קרובות הדבר הראשון שאנשים מבחינים בהם כשהם

אני זמין, שלחו לי הודעה :)