6 היתרונות המובילים של NLP בעסקים

6 היתרונות המובילים של NLP בעסקים

ה-NLP עבר כברת דרך מאז הקמתו בשנות ה-70. ב-40 השנים שחלפו מאז, עסקים למדו כיצד לארגן היבטים מסוימים של NLP כדי לייצר יותר מכירות ורווחים, לשמור על לקוחות מרוצים ולתקשר בצורה יעילה יותר. להלן שישה מהיתרונות העיקריים של NLP בסביבה עסקית ולמה כדאי כבר היום לעבור קורס NLP:

1 – NLP עוזר לשפר את התקשורת בכל הרמות

בשורשו, NLP היא גישה לתקשורת. רמזים לתקשורת לא מילולית, דפוסי תנועות עיניים ופעולות לא מודעות אחרות מתרחשים כאשר אנשים מתקשרים, חושבים וזוכרים. הבנת מה השפה הלא מדוברת של מישהו יכולה לספר לך על הלך הרוח שלו תשפר את יעילות התקשורת בכל העסק שלך, ועם הלקוחות והפוטנציאלים שלך.

2 – NLP מאפשר לך להעתיק בקלות את המאמצים המוצלחים של עסקים אחרים

מייסדי התכנות הנוירו-לשוניות, ג'ון גרינדר וריצ'רד בנדלר, מסבירים שעם הכשרה מתאימה של NLP, "אם כל אדם יכול לעשות הכל, גם אתה יכול". הסיבה לכך היא שתכנות נוירו-לשוניות מלמדות אותך להבין כיצד אנשים ועסקים מצליחים עובדים ומתקשרים, אפילו באופן לא מודע. לאחר מכן תוכל לעצב את ההתנהגות שלך אחריהם, באמצעות אסטרטגיות NLP ספציפיות, כדי ליצור מחדש את ההצלחות הללו בעסק שלך.

3 – NLP מעניק לצוות המכירות שלך יכולות קריאת מחשבות

לומר שתכנות נוירו-לשוניות יכול לאפשר לאנשי המכירות שלך לקרוא מחשבות זה קצת מגזים. עם זאת, על ידי הבנת רמזים פיזיים ותנועות עיניים לרוחב, צוות המכירות שלך יכול לספק את השאלות שהם שואלים ואת המידע שהם מספקים כדי לפגוש את הלקוח הפוטנציאלי שלך במקום בו הם נמצאים מבחינה נפשית. הבנת איך לקוח פוטנציאלי מרגיש לגבי חווית המכירה בזמן שהיא מתרחשת, ומה הוא חושב, מקלה על סגירת מכירות נוספות.

4 – NLP משפר את מיומנויות המשא ומתן בכל הרמות

בעסקים, אתה מבין שהחיים הם משא ומתן אחד גדול. אתה מנהל משא ומתן עם העובדים שלך כל יום, עם ספקים, עם מתחרים, עם משווקים, עם חברות פרסום, אנשי המכירות שלך, ועוד ועוד ועוד. מכיוון ש-NLP עוזר לך להבין טוב יותר ולפקח על כל אינטראקציה אנושית, כישורי המשא ומתן של כל אחד בעסק שלך הופכים לשכנעים ויעילים יותר.

5 – NLP מגביר את המורל

תארו לעצמכם שכולם בעסק שלכם, מהמנכ"ל והמייסד שלכם ועד לעובד ברמת ההתחלה, יודעים לתקשר בצורה יעילה. כולם יודעים איך להפוך את עצמם למובנים בבירור, כמו גם להבין היטב עמית לעבודה או מנהל בכיר כשהם מתקשרים באופן אישי, בדפוס, בווידאו ובאודיו. כשכולם מבינים מה כולם אומרים, כולל הרמזים הלא מילוליים שאנשים מפיצים, מקום העבודה העסקי שלך מהנה הרבה יותר.

6 – NLP הוא כלי שירות הלקוחות המושלם

בין אם לקוחות פונים לעסק שלך כדי להתלונן, לשבח או להציע הצעות, תכנות נוירו-לשוני מאפשר לך להבין מה באמת עובר עליהם בראש. כפי שאתה בוודאי יודע, פעמים רבות לקוח מתלונן שהוא באמת מגיב לגירויים אחרים. יש להם יום רע, הם פשוט איבדו את עבודתם, יש להם בעיות במערכות יחסים או אירוע שלילי אחר הרגיז אותם. כאשר צוות שירות הלקוחות שלך יכול לקלוט רמזים פיזיים מדוברים ולא נאמרים, הם יודעים טוב יותר איך לשמור על הלקוחות והלקוחות שלך מרוצים, ולחזור לכל החיים.

הגעתם עד לפה? זכיתם בתשנין לחיים!

קרדיט: ראובן וימר

לצפייה בתשנינים נוספים עברו לכתבה הבאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

האתר לא מתקדם בגוגל? מלאו פרטים לבדיקה חינם!

אני זמין, שלחו לי הודעה :)