שילוט אפקטיבי חשוב מאוד לכל סוג של עסק, גם לעסקים שאין להם מיקום קבוע. השילוט שלך הוא לעתים קרובות הדבר הראשון שאנשים מבחינים בהם כשהם חולפים על פני החנות או המשרד שלך, והוא יכול לעשות עליהם רושם מספיק כדי למשוך אותם פנימה. זה נותן לעסק שלך את ההזדמנות לעשות את הרושם שאתה רוצה על לקוחות פוטנציאליים.
יש להשתמש בשילוט עסקי גם בתוך העסק וגם מחוצה לו כדי להעביר את המסר שברצונך להעביר ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים. הכללת שם העסק שלך, מיתוג ומידע חיוני אחר על השילוט שלך יעשה רושם על הלקוחות שלך וישפיע לטובה על העסק שלך.
יתרונות של שילוט פנים ושילוט חוץ עבור העסק שלך:
שילוט עסקי משאיר רושם ראשוני טוב
סביר להניח שהשילוט שלך יהווה את ההיכרות של העסק שלך ללקוחות שלך ולכן שילוט טוב הוא חשוב. השילוט העסקי שלך עושה יותר מאשר לספר להם את שם העסק והמסר שלך, הוא משפיע על האופן שבו אנשים תופסים את העסק שלך. אנשים מניחים הנחות לגבי העסק שלך, כולל איכות המוצרים והשירותים שלך, על סמך האיכות והמראה החזותי של השילוט שלך.
שילוט עסקי מרשים יכול להיות אחראי למשיכת עד 50 אחוז מהלקוחות שלך ואפילו יכול למשוך כ-10 לקוחות חדשים בשבוע.
הגבר את המודעות למותג
שילוט לעסקים הוא דרך מצוינת להעביר את המיתוג שלך על ידי הכללת השם, הלוגו, הצבעים והתמונות שלך בעיצוב השלט. אנשים זוכרים את הצבעים והדימויים של השילוט שהם רואים, מה שיעזור למיתוג שלך להידבק במוחם. ההיכרות עם המיתוג שלך עוזרת לעסק שלך לבלוט ללקוחות, מה שמגדיל את הסיכוי שהם יבצעו ממך רכישה.
שמירה על עקביות המיתוג שלך בכל צורות השילוט מובילה להיכרות בקרב הלקוחות שלך שמעודדת אותם לבנות מערכת יחסים עם העסק שלך. ההיכרות והקרבה שהם מרגישים עם המותג שלך מובילות לנאמנות למותג.
תקשורת ישירה
השילוט שלך מתקשר ישירות עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך, שכן כל מי שיעבור ליד העסק שלך יבחין בשילוט שלך. זה נותן לך הזדמנות לתקשר יותר מאשר שם העסק והמיתוג שלך שכן האיכות והאטרקטיביות של השילוט שלך משדרת את איכות העסק שלך. התקשורת הישירה של השילוט שלך תגרום ללקוחות לקבל החלטות מהירות לגבי האופן שבו הם יתקשרו עם העסק שלך.
יתרון תחרותי
להיות בולט מול המתחרים שלך חשוב לבניית בסיס הלקוחות שלך והגדלת המכירות ושילוט אפקטיבי הם דרך מצוינת להתבלט. יצירת שילוט יעיל עם עיצובים מושכים את העין תמשוך יותר אנשים לעסק שלך ולהתרחק מהמתחרים שלך.
פרסום חסכוני
יש לחשוב על השילוט העסקי שלך כחלק מאסטרטגיית השיווק הכוללת שלך. שימוש בשילוט שלך ככלי שיווקי יועיל לעסק שלך וזהו הכלי השיווקי המשתלם ביותר. שילוט זול יותר מצורות שיווק אחרות וניתן להשתמש באותו שילוט במשך שנים שבסופו של דבר עולה לך פרוטות ליום.
כדי להפיק את המרב מהשילוט שלך ככלי שיווקי, ודא שהמיתוג, ההודעות והנושאים החזותיים שלך תואמים לשילוט ולחומרי השיווק האחרים שלך. העקביות של הצגת המותג שלך בונה מודעות ונאמנות למותג.
שילוט עסקי מגדיל את ההכנסה
שילוט אפקטיבי הוכח כמגביר את המכירות מכיוון שהוא מושך יותר אנשים ומגביר רכישות דחף. אתה יכול להגדיל את המכירות אפילו יותר על ידי שימוש בשילוט חינם המפרסם מבצעים מיוחדים או מוצרים ושירותים ספציפיים. ודא שהשילוט של העסק שלך, במיוחד השילוט החיצוני שלך, ממוקם בצורה אסטרטגית כך שאנשים יוכלו לראות את השילוט שלך ולמצוא בקלות את העסק שלך.
שילוט יעיל יכול להגדיל את ההכנסה שלך בדרכים הבאות:
- שילוט מגביר את התנועה ברגל ומוביל לקנייה דחופה. קניות אימפולס עשויות להוות בין 20 ל-45 אחוזים ממכירות העסק על פי מינהל עסקים קטנים בארה"ב.
- הוספת שלט אחד נוסף בתוך העסק שלך יכולה להגדיל את הכנסות המכירות השנתיות עד ל-4.75 אחוזים.
- תוך פחות מחודש, שילוט חדש יכול להגדיל את המכירות השבועיות עד 6 אחוזים.
שילוט עסקי נייד
שילוט יכול להועיל מאוד לעסקים שאין להם מיקום קבוע לבנים מכיוון שישנם סוגים רבים של שלטים לעסקים הניידים. ניתן להביא שילוט כמו עטיפת רכב, באנרים, שילוט ותצוגות תערוכות, דגלים עומדים בדמעות ועוד לכל מקום כולל תערוכות, פסטיבלים ואירועים אחרים.
הניידות של סוגים אלו של שלטים לעסקים מאפשרת לך להכיר את העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים חדשים באמצעות השילוט שלך ולהגביר את המודעות למותג. עיטוף רכב יעיל במיוחד מכיוון שהם יכולים להפוך את הרכבים שלך לכרטיס ביקור נע דרך אזורי השירות העיקריים שלך.