לדעת איך לבחור חברת קידום אתרים יכולה להיות ההבדל בין עלייה בתנועה אורגנית, דירוג טוב יותר, והגדלת המרות או ירידה בדירוג החיפוש האורגני. אפילו ראיתי לקוחות מגיעים אלי לאחר שסוכנות SEO קודמת הטמיעה טכניקות ׳כובע שחור׳ והאתר החל להיעלם מתוצאות החיפוש של גוגל.
קמפיין אופטימיזציה טוב למנועי חיפוש הוא דרישת שיווק הכרחית לכל עסק. למרבה הצער, קשה להתחבר לשוק מנועי החיפוש, מכיוון שכל עסק רוצה להופיע בראש התוצאות של מילות המפתח שלו. על מנת להיות בעל נוכחות באינטרנט, עסק צריך להשקיע בקמפיין שיווקי מקוון יעיל עם חברה שיכולה להניב תוצאות.
בחירת חברת קידום אתרים נכונה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד עם מספר חברות קידום אתרים מתפתחות. הנה כמה דברים שכדאי לחפש ולשקול בבחירת חברת קידום אתרים.
איך לבחור קידום אתרים טיפים למתחילים
תיק עבודות
תסתכל על העבודה שלהם ותתחיל עם האתר שלהם. האם החברה הזו עשתה אופטימיזציה לאתר שלה למנועי חיפוש? האם הם מופיעים בחיפושים אחר מילות המפתח שלהם? אם הם לא הצליחו לעזור לעצמם לפתח נוכחות מקוונת טובה, רוב הסיכויים שהם גם לא יוכלו לעזור לך. תסתכל על כמה מהחברות האחרות שהם קידמו ובדוק את הדירוג שלהן בגוגל.
למרות שפה אני חייב לתת דיסקליימר קטן: ישנן המון חברות קידום אתרים שעוסקות בקידום אתרים של לקוחות ולפעמים שוכחות לטפל בבית שלהן (אני ביניהם) אבל לא רק זו הסיבה לפסול אותן.
אמינות זו מילת המפתח
לפני שמבצעים מחקר על חברות קידום אתרים, מומלץ לכל בעל עסק להכיר את היסודות של קידום אתרים. כדי לדעת איך זה עובד, מה זה וכיצד מושגות תוצאות באופן מציאותי חשוב כשמדובר להבחנה בין שיטות קידום אתיות ומפוקפקות.
לפני חתימה על חוזה עם חברת קידום אתרים, ודא שהיא עומדת בהנחיות של מנועי החיפוש. Black Hat SEO, שהוא כינוי לשיטות אופטימיזציה לא אתיות, יכול לייצר תנועה מהירה, אבל בסופו של דבר לאסור עליך כל נוכחות באינטרנט. האם הסוכנות מבצעת את העבודה בבית או שהיא משתמשת מיקור חוץ.
אף אחד לא יכול להתחייב לתוצאות
באותו הקו כמו אמינות, שימו לב למה שסוכנות מבטיחה. אם חברה אומרת שהיא "מבטיחה" מקום מסוים בגוגל, או מספר מסוים של מבקרים באתר שלך, כדאי שתחשוב שוב. לא ניתן לאף אחד להבטיח דירוג מסוים, מכיוון שגוגל לא מקבלת תשלום עבור הגשות עדיפות או דירוגים גבוהים יותר, ולכן ההבטחה שאתה רוצה היא שהם יפעלו לפי הנחיות מנוע החיפוש לאיכות העבודה ותהליך האופטימיזציה למנועי החיפוש.
אלגוריתם החיפוש של גוגל מתעדכן כל הזמן. חשוב לבחור סוכנות שתמשיך לעקוב אחר העדכונים הללו ומחוברת לשינויים האחרונים.
ביקורות הן דבר חשוב
בדוק המלצות וביקורות עבור ספק שירותי קידום אתרים שאתה עשוי לעבוד איתו. מלבד ההמלצות באתר האינטרנט שלהם, חפש הערות אחרות על ידי חיפוש בגוגל. אם יש להם ביקורות שליליות רבות, סביר להניח שתמצא אותן.
בדוק גם את הפרופיל שלהן ברשתות החברתיות כדי לראות כיצד הן מקיימות אינטראקציה אונליין ולקבל תחושה טובה יותר של תרבות העבודה שלהם.
כשמדובר באיך לבחור חברת קידום אתרים שקיפות היא דבר חשוב!
אם חברה מוכנה לענות על כל השאלות שלך ולהסיר כל ספק על ידי הצעת מידע אודות אסטרטגית ה- SEO, זה סימן טוב. היזהרו מחברות שעשויות להיות חשאיות לגבי התהליך, שיטות העבודה או העובדים שלהם. אם הם מסתירים משהו, סביר להניח שהם מתרגלים קידום אתרים בכובע שחור ופועלים תחת סטנדרטים לא אתיים. קידום אתרים אינו מדע טילים, והוא גם אינו נוסחה סודית. חברת קידום אתרים טובה תשתף את התהליך שלה, תסביר למה היא עושה דברים בצורה מסוימת, ותלמד אותך יותר על מה זה קידום אתרים ואיך הוא עובד.
זול, מהיר וקל – אני לא חושב
למרות ששיווק באינטרנט הוא שיטת הפרסום המשתלמת ביותר, קידום אתרים נכון דורש זמן וכסף. מכיוון שהתוצאות לא מידיות ולא ניתן לעשות זאת ברגע, כל חברה שגובה עמלה חד פעמית כנראה לא שווה את זה.
מנועי החיפוש משנים כל הזמן את האלגוריתמים שלהם ושיווק באינטרנט צריך להיות תהליך הדרגתי ומתמשך על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן. דרך טובה יותר להתמודד עם קידום אתרים היא באמצעות חוזה חודשי או שנתי על מנת להבטיח שחברת קידום אתרים שומרת על התוצאות ומקדמת את האתר שלך באופן רציף.
דוחות ויותר
לפני שאתה נרשם לחברה, שאל אותם כיצד הם מדווחים על תוצאות. גוגל אנליטיקס זה נהדר, אבל יותר מזה, חשוב שהם מנתחים לאן האתר הולך ומה עובד או לא עובד. חברות ה-SEO הטובות ביותר מספקות את תוכנית השיווק שלך על סמך תוצאות מחודשים קודמים. ודא שהם לא רק מראים לך מספרים, אלא מנתחים ומפרשים את התצפיות כדי לעזור לקדם את העסק שלך קדימה.