מה אתם עושים על מנת לקדם את העסק שלכם ולהטיס אותו למעלה? יש כאלה שאומרים שהם מחכים שמשהו יקרה, אחרים מבצעים פעולות לא אפקטיביות. כדי שהעסק יצליח להתחרות בעסקים אחרים יהיה עליכם לפעול בצורה נכונה ומדויקת. כל טעות קטנה עשויה לגרום לכך שתחזרו לאחור, ותתקשו לשחזר את ההישגים אליהם הגעתם. כיום ברור לכולם כי על מנת לקדם את העסק חשוב להשתמש ברשתות החברתיות. אם בעבר ההמלצה הייתה להשתמש בפייסבוק או באינסטגרם, כיום ההמלצה היא להשתמש בטיקטוק. ברור לכולם כי קידום טיקטוק יכול להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. כל מה שהיה נראה לכם לא אפקטיבי, יהפוך להיות בר השגה על ידי נקיטת פעולות ייעודיות. אנו כאן כדי להציג בפניכם את כל המידע המוחשי על קידום באמצעות טיקטוק. אחרי שתקראו את המדריך הבא תוכלו להיות מוכנים וערוכים לקדם את העסק שלכם ולהקפיץ אותו כלפי מעלה.
טיקטוק – הרשת החברתית המובילה בעולם
שאלתם את עצמכם מדוע קידום טיקטוק הפך להיות מבוקש ופופולארי? הסיבה לכך היא ברורה, ישנה מגמה שמוכיחה כי TikTok היא הרשת החברתית המובילה בעולם. בהתחלה היה נדמה כי הרשת החברתית הזו לא תעקוף את הרשתות החברתיות האחרות. אך המציאות הוכיחה לנו כי אי אפשר לצפות מה יכול לקרות בעולם הרשתות החברתיות. טיקטוק כיום היא הרשת החברתית שנמצאת במגמת צמיחה גדולה ונדמה כי זה ימשיך להיות כך. אם כבר לקדם את העסק, לפחות לעשות זאת בפלטפורמה הכי מתאימה מבחינתכם.
מי הוא קהל היעד שנמצא ב-TikTok?
הדעה הרווחת היא כי קהל היעד ב-TikTok הינה קהל יעד צעיר ולא מגובש. זה היה נכון עד לפני שהרשת החברתית הזו קיבלה את הפופולאריות שיש לה היום. כיום ניתן להגיד כי מדובר על רשת חברתית מעורבת בה נמצאים הכל. החל מילדים ובני נוער, ועד אנשים מבוגרים שהתמכרו גם הם למה שיש לה להציע. קידום טיקטוק יכול להיות אפקטיבי לעסקים בכל סדרי הגודל, כאלה שפונים לאוכלוסיות מגוונות. מצד אחד עסקים שפונים לקהל הצעיר, בטיקטוק החשיפה תהיה אפקטיבית וטובה. בו בזמן גם לאנשים מבוגרים החשיפה דרך TikTok יכולה לספק את הסחורה בצורה מיטבית.
קידום בטיקטוק לעסקים – איך עושים זאת?
כולנו מבינים כי ישנן פעולות שאותן חובה לבצע כאשר מבצעים קידום טיקטוק לעסקים. אם אתם רוצים להשיג את התוצאה הרצויה יהיה עליכם לפעול בצורה מדויקת. בסופו של יום במקביל אליכם מבצעים עסקים נוספים עוד פעולות לקדם את עצמם. אם תיישמו את הטיפים שנחלוק עמכם כאן, לא מן הנמנע כי תשיגו את התוצאה הרצויה. תוכלו לקדם את העסק אל קדמת הבמה ולהביא את עצמכם לראש הפירמידה.
- על מנת שתוכלו לקדם בטיקטוק יהיה עליכם להכיר את הפלטפורמה. כל רשת חברתית תהיה שונה מקודמתה, אך תחשבו כי כולן נותנות את אותה התמורה. תעבירו זמן רב בלמידת הפלטפורמה ובהיכרות עם כל הפיצ'רים שהיא מעניקה לכם. בעל עסק שלא יכיר את הפלטפורמה עלול למצוא את עצמו מפספס המון דברים. אם אתם מכירים את הפלטפורמה הזו, יהיה קל להביא את העסק להצלחה גבוהה.
- קידום טיקטוק לעסקים מחייב אתכם להיות עם האצבע על הדופק כל הזמן. עליכם לזכור כי כל עסק פועל ברשתות החברתיות, חלקם יכולים להיות מתחרים ישירים שלכם. קידום טיקטוק מצריך מכם זמן רב, תפנו לעצמכם את הזמן על מנת לעסוק זאת. ישנם בעלי עסקים שממנים איש מקצוע מטעמם כדי שיעשה את העבודה הזו. אל תגרמו לעצמכם לקדם את העסק ב- TikTokעל רגל אחת או בצורה שלא תהיה מספקת.
- הגיבו לגולשים שלכם ותיצרו מעורבות כמעט בכל פרסום שעולה לאוויר. אם הגולשים יראו שאתם זמינים להם, יהיה להם רצון להמשיך ליצור מעורבות בעתיד. ישנם בעלי עסקים שנוטים לחשוב כי אין להם מה לכתוב או להגיב לעוקבים שלהם. אך כל עוקב ירצה לדעת כי אתם קוראים ורואים את מה שהוא רושם. מעורבות ושיתוף פעולה בין העסק לבין העוקבים יספק את הסחורה. סוף כל סוף תוכלו לראות איך אתם משיגים את התוצאה שתמיד חלמתן להשיג.
- השקיעו בתוכן! כל פרסום שאתם מעלים ל- TikTok חייב להיות פרסום שחשבתם עליו בקפידה. הביאו את עצמכם למצב בו התוכן יהיה תוכן שהכנתם אותו תוך מחשבה מרובה. קידום טיקטוק לא יכול לקרות אילולא תעלו תוכן איכותי שמשאיר אבק למתחרים. על מנת להבין אילו פרסומים עובדים יהיה ניתן לראות סרטונים של עסקים אחרים. קבלת השראה דרך עמודים של עסקים אחרים יכולה לגרום לכם לעשות את העבודה מעל ומעבר למצופה.
מיתוג עסקים – הבסיס לקידום אפקטיבי
זה שאתם רוצים לקדם את העסק, אין זה אומר שתוכלו לנוח על זרי הדפנה. תצטרכו בכל פעם לחשוב בצורה יצירתית כיצד תוכלו להתגבר על המכשולים. מה הדבר הקריטי ביותר בקידום העסק? להצליח למתג את העסק בצורה קצת שונה בהשוואה לכל המתחרים. קידום טיקטוק מחייב אתכם לחשוב על המיתוג, ולבחון איך ניתן יהיה להוציא ממנו את המירב. אם תמתגו את העסק בצורה קצת שונה בהשוואה לכל המתחרים, יהיה לכם יתרון מובהק. יתרון שיאפשר לכם להתגבר על כל המכשולים במעלה הדרך. העוקבים שיחשפו למיתוג המרענן יבינו כי העסק שלכם עושה את העבודה בצורה מיטבית. זה לא משנה אם הם פונים אליכם כלקוחות או עוקבים אחריכם ב- TikTok.
איך תוכלו למתג את העסק בצורה יעילה? קודם כל תצטרכו להבין מה מבדיל אתכם בהשוואה לכל העסקים האחרים. זה שיש עוד עסקים שמעניקים שירות דומה לשירות שלכם זה לא אומר דבר. תצטרכו לחשוב איך אתם מביאים את עצמכם לידיי ביטוי, מדוע הלקוחות מעדיפים דווקא אתכם. מיתוג עסקים יכול לבוא לידיי ביטוי על ידי עיצוב מחדש של הלוגו או כל מיני אלמנטים עיצוביים. כך יהיה לכם קל לתפוס את העין של האנשים שפונים אליכם. כל הפעולות הללו יקרבו אתכם עוד צעד אל עבר השגת המטרה שמעסיקה אתכם.
איך סדנת טיקטוק יכולה לעזור לכם?
אין לכם מושג מאיפה להתחיל כאשר מדובר על קידום טיקטוק? יכול מאוד להיות כי לא סיגלתם לעצמכם את הידע הנדרש כדי לצאת לדרך. זה לא פשוט לקדם את העסק, אפילו אם מדובר על פלטפורמה שאתם מכירים. באמצעות סדנת טיקטוק תוכלו להביא את עצמכם לנקודה בה רציתם להיות מלכתחילה. תהיה לכם היכולת להשיג את כל הידע הנדרש על מנת למנף ולהוציא את המירב מהרשת החברתית. זה שיש לכם פרופיל עסקי זוהי רק תחילתה של הדרך כדי להוציא את המקסימום.
הגעתם למסקנה כי המתחרים משאירים לכם אבק בכל מה שנוגע לפרסום ומיתוג העסק? יש לכם צ'אנס להטיס את העסק כלפי מעלה ולהביא אותו למקום המושלם. פתאום תראו כי אינכם צריכים לעבוד קשה כדי למשוך לקוחות ולגרום להם להתעניין במה שאתם מציעים. עם סדנת טיקטוק מקצועית תוכלו לקבל את הידע שלא הכרתם ולא יצא לכם לשמוע עליו. נזכיר כי הסדנה תהיה סדנה ייעודית עבור קידום טיקטוק לעסקים.